Raspravljanje s ljevičarima

Američki televizijski voditelj Neil Cavuto u prošlotjednoj je emisiji na Fox Business ugostio i fino osramotio zbunjenu socijalističku aktivisticu, inače studenticu politologije koja je i organizatorica nacionalnog pokreta Million Student March, a čiji su glavni ciljevi povećanje poreznog opterećenja i troška zapošljavanja.

Isplati se pogledati video do kraja jer, iako se ovdje radi o Amerikancima, naći ćete velike podudarnosti s “našim” ljevičarskim vjerskim fanaticima, a voditelj je stvarno zaslužio medalju za strpljenje.

 

Socijalistička pohlepa i glad za tuđim novcem ne poznaju granice.

 

Oglasi

5 comments

  1. Mogao bi biti odvratan pa reći da niti dvadeset godina usmjerenog školovanja ne bi od ove dražesne djevojčice (o ukusima se ne raspravlja) stvorilo mudraca….

    Ali neću biti odvratan.

    Ono što ću reći da djevojčica (pardon, drugarica) ima ispravan ideološki stav, te da ju čeka svijetla i prosperitetna budućnost u našem socijalističkom i progresivnom društvu. Naravno ako se prije toga ne uspijemo kolektivno samoubiti humanizmom i izmišljenim pravima bez obveza.

    Nažalost, isto to za autora ovih redaka ne bi mogao ustvrditi….. njegov je stav krajnje reakcionaran i nije u skladu sa smjernicama društveno prilagođenog ponašanja.

    Kako je agent “Smith” jednom rekao Neu u Matrix-u:

    “It seems that you’ve been living two lives. One life, you’re Thomas A. Anderson, program writer for a respectable software company. You have a social security number, PAY YOUR TAXES,…..
    The other life is lived in computers, where you go by the hacker alias “Neo” and are guilty of virtually every computer crime we have a law for. One of these lives has a future, and one of them does not……”

    Djevojčica vidiš međutim pozorno sluša savjete agenta “Smith”-a, pa makar i potpuno nesvjesno.

    Uostalom voditelj je odvratna muška šovinistička svinja 🙂

    Sviđa mi se

      1. Suze su mi kapale iz sva četiri ćorava oka u glavi kada sam gledao ovaj prosvjetljujući uradak. Da sam barem ja imao ovakve napredne profesore, tada bi i ja briljirao u matematici i tko zna gdje bi mi danas bio kraj u našem naprednom društvu. U najmanju bi ruku sjedio u Saboru, a možda bi obnašao i neku visoku dužnost u EU komitetu.

        Umjesto toga sam bio redovno teško diskriminiran i osjećao sam se ponižen svaki puta kada sam zaradio “kulju” samo zato jer nisam htio prihvatiti zatupljujuča ograničenja koja su smislili neki zadrigli idioti u prošlosti kao što su Euler, Paskal, Leibnitz, i sve ostale priglupe muške šovinističke svinje.

        A to je posljedično ostavilo i trajne i teške posljedice na moju psihu i emotivni razvoj. Što uostalom mogu primjetiti svi koji imaju nesreću čitati moje bolesne i mržnjom zadojene bljuvotine.

        Neutješan sam.

        Sviđa mi se

Odgovori

